شهرداری یزد با صدور بیانیه ای

  حرمت شكني نسبت به بيت شهيد محراب و ساحت نماينده ولي فقيه را محکوم کرد

یزدفردا "روابط عمومی شهرداری یزد با صدور بیانیه ای حركات زشت و تفرقه افكنانه و حرمت شكني نسبت به بيت شهيد محراب و ساحت نماينده ولي فقيه در استان را محکوم کرد

به گزارش یزدفردا متن این بیانیه به شرح زیر است :


در دوران سياه رژيم ستمشاهي بزرگواراني بودند كه در جاي جاي ايران اسلامي با پيروي از خط ولايت ورهروي از معمار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) به ارشاد و راهنمايي مردم مي پرداختند و سكان هدايت مبارزات انقلابي را در ولايات و مناطقي از كشور بر عهده داشتند و شهيد محراب آيت ا... صدوقي (ره) از جمله اين افراد بود كه اين نقش را در استان دارالعباده يزد بر عهده داشت.

آري شهيد صدوقي (ره) كه درود و سلام خداوند سبحان بر روان پاك ومطهر او باد عمر شريف خود را در راه مبارزه با استكبار و مزدوران طاغوت سپري كرد و از پيشگامان دفاع از اسلام ناب محمدي (ص) و ولايت فقيه و در يك كلام « مرد خدا» بود و به همين واسطه در قلوب مؤمنين و مردم دارالعباده از جايگاه ويژه اي برخوردار بوده و هست.

اما متأسفانه هميشه و در طول تاريخ افرادي بوده اند كه تاب تحمل انديشه هاي نوراني و الهي شهيد صدوقي ها را نداشته اند و همواره در تقابل با اين تفكرات بوده اند، حال چه صاحب اين انديشه ها در قيد حيات باشند يا اينكه به حضور معبود شتافته باشند.

در همين راستا گروهي از عناصر منحط و دنيا طلب كه منافع خود را در تضاد با راه ولايت و شهادت مي پندارند با اهانت به بيت سومين شهيد محراب وساحت پر احترام نماينده ولي فقيه در يزد قصد تفرقه و ترديد در ميان جامعه و منزوي كردن انديشه هاي اسلام ناب محمدي (ص) را دارند و با انجام حركات ناشيانه واستعماري به زعم سخيف خود مي پندارند كه توان به طفره بردن اراده پولادين امت اسلام را دارند اما زهي خيال باطل كه شاهد انقلاب و شهيد اسلام حضرت آيت ا... صدوقي (ره) از آنجايي كه انديشه اش برخاسته از اقيانوس بي كران آل محمد(ص) بود و همچنين حضرت حجت الاسلام والمسلمين محمد علي صدوقي نماينده ولي فقيه در استان يزد كه در ادامه راه پرخير و بركت آن شهيد عزيز است حمايت و ارادت مردم مؤمن و متدين مردم دارالعباده يزد را با خود دارند.

شهردار و پرسنل شهرداري يزد و همچنين سازمانهاي تابعه با پيروي از رهنمودهاي رهبر فرزانه انقلاب در پاسداشت ارزشهاي اسلام ناب محمدي (ص) ضمن محكوم نمودن حركات زشت و تفرقه افكنانه و حرمت شكني نسبت به بيت شهيد محراب و ساحت نماينده ولي فقيه، عموم هموطنان مسلمان و ايرانيان عزيز را به همدلي و اتحاد دعوت مي كنند و با سفارش به ارج نهادن به ساحت مقدس شهادت و خونهايي كه تا كنون در راه اين انقلاب نثار شده، توجه همه هموطنان را به اين مطلب جلب مي نمايند كه قدردان زندگي در زير پرچم اسلام باشيم .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا